ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
03.06.2016 10:05
Krosno, dnia 2016-06-03
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Zapraszam Państwa do składania ofert na: „Budowa kompleksu sportowego obejmująca budowę dwóch boisk sportowych wielofunkcyjnych, oświetlenia zewnętrznego na masztach z instalacją elektryczną, odcinka sieci kanalizacji deszczowej oraz przebudowę zaplecza sanitarno- szatniowego” w ramach projektu pn. „Modernizacja i wyposażenie infrastruktury sportowej Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym”.
- Nazwa i adres Zamawiającego:
Zgromadzenie Świętego Michała Archanioła - Michalicki Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym, ul. Ks. Markiewicza 25B,
38-430 Miejsce Piastowe
Tel/fax: 13 43 530 70, www.mzsp.pl, e-mail: sekretariat@mzsp.pl
- Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- Nazwa zamówienia:
„Budowa kompleksu sportowego obejmująca budowę dwóch boisk sportowych wielofunkcyjnych, oświetlenia zewnętrznego na masztach z instalacją elektryczną, odcinka sieci kanalizacji deszczowej oraz przebudowę zaplecza sanitarno- szatniowego w ramach projektu pn. ,,Modernizacja i wyposażenie infrastruktury sportowej Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym”.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia obejmuje przebudowę istniejącego zaplecza sanitarno – szatniowego oraz budowę boiska sportowego wielofunkcyjnego, bieżni lekkoatletycznej z bieżnią do skoku w dal, placu do rzutu kulą, budowę boiska do piłki nożnej, oświetlenia oraz infrastruktury towarzyszącej przy Michalickim Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym. Zakres rzeczowy projektu obejmuje:
- okablowanie i instalacje elektryczne;
- przebudowa zaplecza szatniowego +budowa boisk;
- boiska i urządzenia sportowe;
- odwodnienie ;
- chodnik;
- parking;
- przebudowa zaplecza sanitarno – szatniowego;
- instalacja wodna – kanalizacyjna i centralnego ogrzewania (zaplecze szatniowo – sanitarne)
Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
- Załącznik nr 5 - Dokumentacja projektowa
- Załącznik nr 6 - Przedmiary robót
- Załącznik nr 7 - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45 21 22 21-1 Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych
Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
- Termin realizacji zamówienia:
- Rozpoczęcie robót: od dnia podpisania umowy
- Zakończenie robót: 30 listopad 2016 rok
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia
1). O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiadania wiedzy i doświadczenia tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli roboty budowlane polegające na budowie: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią poliuretanową;
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j. dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów
do udostępnienia tych osób, w tym:
c.1) przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności:
- konstrukcyjno-budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych.Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień, osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami;
d)sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych
w Punkcie 9 niniejszego Zaproszenia.
3) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału
w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody „spełnia/nie spełnia”.
5) Zamawiający informuje, że posiadane przez osoby uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i zaproszeniu powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r., Prawo budowlane (Dz. U.
z 2013r., poz. 1409 z późn. zm.). Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie wykazują te dokumenty, jako obowiązujące.
Zamawiający dopuszcza również możliwość uznania uprawnień wynikających z innych niż krajowe przepisów np. treści dyrektyw, zawartych umów międzynarodowych i innych przepisów, które potwierdzą spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r., Nr 63, poz. 394).- Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według następujących kryteriów:
1.Cena - 97 %
Sposób oceny:
Lp = Cn / Cb x 97% x 100
gdzie:
Lp – liczba punktów
Cn- najniższa cena wśród ofert
Cb – cena badanej ofertyZ tytułu kryterium ,,cena” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 97 pkt.
2. Gwarancja– 3%
W kryterium gwarancja punkty zostaną przyznane w następujący sposób:- gwarancja 5 lat ( minimalny okres gwarancji) – 0 pkt
- gwarancja do 72 miesięcy – 2 pkt
- gwarancja powyżej 72 miesięcy – 3 pkt
W przypadku braku podania okresu gwarancji w ofercie, zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.
Z tytułu kryterium „gwarancja” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 3 pkt.
Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę wyliczona będzie wg wzoru:Ilość punktów = cena + długość okresu gwarancji
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.- Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
- Wypełniony formularz oferta stanowiący załącznik nr 1;
- Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; zakres ww. dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale 7 ust. 1 lit. c Zaproszenia. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 2 do SWIZ.
- Oświadczenie potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach:
- konstrukcyjno-budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Uwaga: Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejszych obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r. nr 63, poz. 394).
- Wykaz wykonanych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający wykonanie robót budowlanych określonych w Rozdziale 7 ust. 1) lit. b Zaproszenia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i odbiorców, oraz załączenia dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zakres dowodów musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale 7 ust. 1 lit. b Zaproszenia. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 3 do zaproszenia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców.
- Parafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do Zaproszenia;
- Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót;
- Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy ( upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania Wykonawcy).
- Sposób oceniania ofert:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według następujących kryteriów:
1.Cena - 97 %
Sposób oceny:
Lp = Cn / Cb x 97% x 100
gdzie:
Lp – liczba punktów
Cn- najniższa cena wśród ofert
Cb – cena badanej ofertyZ tytułu kryterium ,,cena” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 97 pkt.
2. Gwarancja – 3%
W kryterium gwarancji punkty zostaną przyznane w następujący sposób:- gwarancja 5 lat ( minimalny okres gwarancji) – 0 pkt
- gwarancja do 72 miesięcy – 2 pkt
- gwarancja powyżej 84 miesięcy – 3 pkt
W przypadku braku podania okresu gwarancji w ofercie, zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt ustawy PZP.
Z tytułu kryterium ,,gwarancja” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 3 pkt.
Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę wyliczona będzie wg wzoru:Ilość punktów = cena + długość okresu gwarancji
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.- Opis sposobu obliczenia ceny.
- Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
- Cena kształtowana jest kosztorysem ofertowym opracowanym na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego przedmiarów robót, dokumentacji budowlanej oraz Zaproszenia do składania ofert, a zamówienie podlega rozliczeniu ryczałtowemu.
- Charakter przyjętego wynagrodzenia oznacza, że jeżeli rzeczywisty rozmiar lub koszt prac koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia przewyższy planowany, wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu roszczenie o podwyższenie wynagrodzenia.
- Kosztorys będzie traktowany pomocniczo w celu sporządzenia harmonogramu oraz określenia procentowego zaawansowania robót do wystawiania ewentualnych faktur.
- Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym, Zamawiający zaleca sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia.
- Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku (treść oświadczenia znajduje się w Załączniku Nr 1).
- Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
- Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert:
- Ofertę należy złożyć do dnia 21.06.2016 r. do godziny 1100 w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Michalicki Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
w Miejscu Piastowym ul. Ks. Br. Markiewicza 25b, 38-430 Miejsce Piastowe (sekretariat I piętro). Oferty, które wpłyną po terminie wskazanym powyżej, nie będą brane pod uwagę. - Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Oferenci mają możliwość zapoznania się z treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa.
- UWAGA – za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
- Ofertę należy złożyć do dnia 21.06.2016 r. do godziny 1100 w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Michalicki Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
- Forma składania ofert:
- Oferty w formie pisemnej w zamkniętej kopercie należy składać w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Michalicki Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym ul. Ks. Br. Markiewicza 25b, 38-430 Miejsce Piastowe (sekretariat I piętro). Wykonawca uczestniczący w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do przygotowania i złożenia oferty w następujący sposób: - Ofertę stanowi:
- wypełniony druk „oferta” stanowiący załącznik nr 1 Zaproszenia;
- wszystkie dokumenty wymienione w rozdziale 6 Zaproszenia;
- parafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do Zaproszenia;
- pełnomocnictwo (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie) osoby ustanowionej przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Oferta winna być pisana pismem maszynowym
lub nieścieralnym atramentem, w sposób czytelny. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. - Zaleca się, aby:
- ewentualne poprawki i skreślenia lub zmiany w tekście oferty (i w załącznikach do oferty) były parafowane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub posiadającą Pełnomocnictwo,
- każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była parafowana i oznaczona kolejnymi numerami,
- kartki oferty były spięte (z zastrzeżeniem, że część stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa może stanowić odrębną część oferty).
- Oferty w formie pisemnej w zamkniętej kopercie należy składać w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Michalicki Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym ul. Ks. Br. Markiewicza 25b, 38-430 Miejsce Piastowe (sekretariat I piętro). Wykonawca uczestniczący w postępowaniu
- Informacja na temat zakresu wykluczenia
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą e-mail: sekretariat@mzsp.pl, przy czym zawsze dopuszczalna jest forma pisemna.
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują korespondencję za pomocą poczty elektronicznej – każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Osoba do kontaktów: Monika Subik tel.: (013) 43 530 70- Informacje dotyczące zawarcia umowy:
Umowa zostanie zawarta z wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejsze warunki realizacji zamówienia.
Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia.- Informacja dotycząca podwykonawców.
- Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć określoną część prac podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres tych prac.
- Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu projekt umowy podwykonawstwo, a także projekt zmian umowy, do akceptacji Zamawiającego.
- Pozostałe wymagania dotyczące umów o podwykonawstwo zawarto w projekcie umowy.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
- ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;
- zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia;
- pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów;
- pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
- jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy żądać przedstawienia w określonym terminie umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
- Jednocześnie informuję, że zamówienie realizowane zgodnie z zasadą konkurencyjności przewidzianą w Wytycznych Instytucji Zarządzającej RPO Województwa Podkarpackiego na lata 2014-20120 w sprawie udzielania zamówień współfinansowanych ze środków EFRR, w stosunku do których nie stosuje się ustawy prawo zamówień publicznych.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane .
- Zaproszenie do składania ofert zostało wywieszone na tablicy ogłoszeń MZSP w Miejscu Piastowym oraz na stronie internetowej www.mzsp.pl
Załączniki do pobrania
- Oferta - załącznik nr 1
- Wykaz osób - załącznik nr 2
- Wykaz robót - załącznik nr 3
- Projekt umowy - załącznik nr 4
- wszystkie przedmiary - załącznik nr 5
- Dokumentacja techniczna (wszystkie projekty ) załącznik nr 6
- Specyfikacja techniczna odbioru robót (wszystkie egz.) - załącznik nr 7
- Wyjaśnienie załącznik nr 8