Michalicki Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. ks. Bronisława Markiewicza - Aktualności: ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

03.06.2016 10:05

facebook twitter

 

     Krosno, dnia 2016-06-03

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Zapraszam Państwa do składania ofert na: „Budowa kompleksu sportowego obejmująca budowę dwóch boisk sportowych wielofunkcyjnych, oświetlenia zewnętrznego na masztach z instalacją elektryczną, odcinka sieci kanalizacji deszczowej  oraz przebudowę zaplecza sanitarno- szatniowego” w ramach projektu pn. „Modernizacja i wyposażenie infrastruktury sportowej Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym”.

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Zgromadzenie Świętego Michała Archanioła - Michalicki Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym, ul. Ks. Markiewicza 25B,
38-430 Miejsce Piastowe
Tel/fax: 13 43 530 70, www.mzsp.pl, e-mail: sekretariat@mzsp.pl

  1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  2. Nazwa zamówienia:

 „Budowa kompleksu sportowego obejmująca budowę dwóch boisk sportowych wielofunkcyjnych, oświetlenia zewnętrznego na masztach z instalacją elektryczną, odcinka sieci kanalizacji deszczowej  oraz przebudowę zaplecza sanitarno- szatniowego w ramach projektu pn. ,,Modernizacja i wyposażenie infrastruktury sportowej Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym”.

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia obejmuje przebudowę istniejącego zaplecza sanitarno – szatniowego oraz budowę boiska sportowego wielofunkcyjnego, bieżni lekkoatletycznej  z bieżnią do skoku w dal, placu do rzutu kulą, budowę boiska do piłki nożnej, oświetlenia oraz infrastruktury towarzyszącej przy Michalickim Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym. Zakres rzeczowy projektu obejmuje:

  • okablowanie i instalacje elektryczne;
  • przebudowa zaplecza szatniowego  +budowa boisk;
  • boiska i urządzenia sportowe;
  • odwodnienie ;
  • chodnik;
  • parking;
  • przebudowa zaplecza sanitarno – szatniowego;
  • instalacja wodna – kanalizacyjna i centralnego ogrzewania (zaplecze szatniowo – sanitarne)

Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:

  • Załącznik nr 5  - Dokumentacja projektowa
  • Załącznik nr 6 - Przedmiary robót
  • Załącznik nr 7 - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych

Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45 21 22 21-1      Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych

Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.

  1. Termin realizacji zamówienia: 
    1. Rozpoczęcie robót: od dnia podpisania umowy
    2. Zakończenie robót: 30 listopad 2016 rok
  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia

1). O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:

  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
  2.  posiadania wiedzy i doświadczenia tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli roboty budowlane polegające na budowie: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią poliuretanową;
  3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j. dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów
    do udostępnienia tych osób,  w tym:
    c.1) przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności:
    - konstrukcyjno-budowlanej,
    - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
    - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
    i elektroenergetycznych.

    Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień, osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami;

    d)sytuacji ekonomicznej i finansowej.
    2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych
    w Punkcie 9 niniejszego Zaproszenia.
    3)  Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału
    w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody „spełnia/nie spełnia”.
    5) Zamawiający informuje, że posiadane przez osoby uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i zaproszeniu powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r., Prawo budowlane (Dz. U.
    z 2013r., poz. 1409 z późn. zm.). Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie wykazują te dokumenty, jako obowiązujące.
    Zamawiający dopuszcza również możliwość uznania uprawnień wynikających z innych niż krajowe przepisów np. treści dyrektyw, zawartych umów międzynarodowych i innych przepisów, które potwierdzą spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
    Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r., Nr 63, poz. 394).

    1. Kryteria oceny ofert:

    Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według  następujących kryteriów:
    1.Cena  -  97 %
    Sposób oceny:
    Lp = Cn / Cb x 97% x 100
    gdzie:
    Lp – liczba punktów
    Cn- najniższa cena wśród ofert
    Cb – cena badanej oferty

    Z tytułu kryterium ,,cena” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 97 pkt.

    2. Gwarancja– 3%   
    W kryterium gwarancja punkty zostaną przyznane w następujący sposób:

    • gwarancja 5 lat ( minimalny okres gwarancji) – 0 pkt
    • gwarancja do 72 miesięcy – 2 pkt
    • gwarancja powyżej 72 miesięcy – 3 pkt

    W przypadku braku podania okresu gwarancji w ofercie, zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.

    Z tytułu kryterium „gwarancja” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 3 pkt.
    Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę wyliczona będzie wg wzoru:

    Ilość punktów = cena + długość okresu gwarancji
    Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.

    1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
      • Wypełniony formularz oferta stanowiący załącznik nr 1;
      • Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt  2 ustawy Pzp.
      • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; zakres ww. dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale 7 ust. 1 lit. c Zaproszenia.  Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 2 do SWIZ.
      • Oświadczenie potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach:
        • konstrukcyjno-budowlanej,
        • instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
        • instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

    Uwaga: Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejszych obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r. nr 63, poz. 394).

    • Wykaz wykonanych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający wykonanie robót budowlanych określonych w Rozdziale 7 ust. 1) lit. b Zaproszenia  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i odbiorców, oraz załączenia dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zakres dowodów musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale 7 ust. 1 lit. b Zaproszenia.  Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 3 do zaproszenia.

    W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców.

    • Parafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do Zaproszenia;
    • Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót;
    • Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy ( upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania Wykonawcy).
    1. Sposób oceniania ofert:

    Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według  następujących kryteriów:
    1.Cena  -  97 %
    Sposób oceny:
    Lp = Cn / Cb x 97% x 100
    gdzie:
    Lp – liczba punktów
    Cn- najniższa cena wśród ofert
    Cb – cena badanej oferty

    Z tytułu kryterium ,,cena” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 97 pkt.

    2. Gwarancja – 3%   
    W kryterium gwarancji punkty zostaną przyznane w następujący sposób:

    • gwarancja 5 lat ( minimalny okres gwarancji) – 0 pkt
    • gwarancja do 72 miesięcy – 2 pkt
    • gwarancja powyżej 84 miesięcy – 3 pkt

    W przypadku braku podania okresu gwarancji w ofercie, zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt ustawy PZP.

    Z tytułu kryterium ,,gwarancja” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 3 pkt.
    Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę wyliczona będzie wg wzoru:

    Ilość punktów = cena + długość okresu gwarancji
    Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.

    1. Opis sposobu obliczenia ceny.
      • Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
      • Cena kształtowana jest kosztorysem ofertowym opracowanym na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego przedmiarów robót, dokumentacji budowlanej oraz Zaproszenia do składania ofert, a zamówienie podlega rozliczeniu ryczałtowemu.
      • Charakter przyjętego wynagrodzenia oznacza, że jeżeli rzeczywisty rozmiar lub koszt prac koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia przewyższy planowany, wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu roszczenie o podwyższenie wynagrodzenia.
      • Kosztorys będzie traktowany pomocniczo w celu sporządzenia harmonogramu oraz określenia procentowego zaawansowania robót do wystawiania ewentualnych faktur.
      • Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym, Zamawiający zaleca sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia.
      • Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku (treść oświadczenia znajduje się w Załączniku Nr 1).
      • Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
    2.  Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert:
      • Ofertę należy złożyć do dnia 21.06.2016 r. do godziny 1100 w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Michalicki Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
        w Miejscu Piastowym ul. Ks. Br. Markiewicza 25b, 38-430 Miejsce Piastowe (sekretariat I piętro). Oferty, które wpłyną po terminie wskazanym powyżej, nie będą brane pod uwagę.
      • Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Oferenci mają możliwość zapoznania się z treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa.
      • UWAGA – za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
    3. Forma składania ofert:
      • Oferty w formie pisemnej w zamkniętej kopercie należy składać w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Michalicki Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym ul. Ks. Br. Markiewicza 25b, 38-430 Miejsce Piastowe (sekretariat I piętro). Wykonawca uczestniczący w postępowaniu
        o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do przygotowania i złożenia oferty w następujący sposób:
      • Ofertę stanowi:
        • wypełniony druk „oferta” stanowiący załącznik nr 1 Zaproszenia;
        • wszystkie dokumenty wymienione w rozdziale 6 Zaproszenia;
        • parafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do Zaproszenia;
        • pełnomocnictwo (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie) osoby ustanowionej przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
      • Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę.
      • Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Oferta winna być pisana pismem maszynowym
        lub nieścieralnym atramentem, w sposób czytelny. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
      • Zaleca się, aby:
        • ewentualne poprawki i skreślenia lub zmiany w tekście oferty (i w załącznikach do oferty) były parafowane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub posiadającą Pełnomocnictwo,
        • każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była parafowana i oznaczona kolejnymi numerami,
        • kartki oferty były spięte (z zastrzeżeniem, że część stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa może stanowić odrębną część oferty).
    4. Informacja na temat zakresu wykluczenia

    W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

    1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
    2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
    3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
    4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
    1. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami

    W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz    informacje przekazywane będą e-mail: sekretariat@mzsp.pl, przy czym zawsze dopuszczalna jest forma pisemna.
    Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują korespondencję za pomocą poczty elektronicznej – każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
    Osoba do kontaktów: Monika Subik  tel.: (013) 43 530 70

    1. Informacje dotyczące zawarcia umowy:

    Umowa zostanie zawarta z wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejsze warunki realizacji zamówienia.
    Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia.

    1. Informacja dotycząca podwykonawców.
    • Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć określoną część prac podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres tych prac.
    • Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu projekt umowy podwykonawstwo, a także projekt zmian umowy, do akceptacji Zamawiającego.
    • Pozostałe wymagania dotyczące umów o podwykonawstwo zawarto w projekcie umowy.
    1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie

    Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:

    1. ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;
    2. zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia;
    3. pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów;
    4. pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
    5. jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy żądać  przedstawienia w określonym terminie umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
    1. Jednocześnie informuję, że zamówienie realizowane zgodnie z zasadą konkurencyjności przewidzianą w Wytycznych Instytucji Zarządzającej RPO Województwa Podkarpackiego na lata 2014-20120 w sprawie udzielania zamówień współfinansowanych ze środków EFRR, w stosunku do których nie stosuje się ustawy prawo zamówień publicznych.
    2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane .
    3. Zaproszenie do składania ofert zostało wywieszone na tablicy ogłoszeń MZSP w Miejscu Piastowym oraz na stronie internetowej www.mzsp.pl

    Załączniki do pobrania