ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
26.09.2017 20:25
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Zapraszam Państwa do składania ofert na zorganizowanie 2-dniowej wycieczki szkoleniowej do zakładu produkcyjnego zajmującego się wytwarzaniem okablowania strukturalnego w postaci kabli miedzianych i światłowodów z zakresu technologii sieciowych, okablowania i CISCO dla uczniów Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym w ramach projektu „Młodzi zawodowcy na START ”. Projekt realizowany jest w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020, Działanie 9.4 Poprawa edukacji i kompetencji w regionie.
- Nazwa i adres Zamawiającego:
- Rodzaj zamówienia: usługa
- Nazwa zamówienia: zorganizowanie 2- dniowej wycieczki szkoleniowej do zakładu produkcyjnego zajmującego się wytwarzaniem okablowania strukturalnego w postaci kabli miedzianych i światłowodów z zakresu technologii sieciowych, okablowania i CISCO dla uczniów Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym w ramach projektu „Młodzi zawodowcy na START ”. Projekt realizowany jest w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020, Działanie 9.4 Poprawa edukacji i kompetencji w regionie.
- Opis przedmiotu zamówienia:
2- dniowa wycieczka szkoleniowa do zakładu produkcyjnego zajmującego się wytwarzaniem okablowania strukturalnego w postaci kabli miedzianych i światłowodów z zakresu technologii sieciowych, okablowania i CISCO dla uczniów Michalickiego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym w ramach projektu „Młodzi zawodowcy na START ”. Projekt realizowany jest w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020, Działanie 9.4 Poprawa edukacji i kompetencji w regionie.- Wymagany termin realizacji: do 15 listopad 2017 r.
- szczegółowy termin realizacji do uzgodnienia z Zamawiającym;
IV klasa technikum informatycznego
Ilość uczniów: 20 + 2 nauczycieli
- szczegółowy termin realizacji do uzgodnienia z Zamawiającym;
- Wykonawca zapewni transport bus, opłaty drogowe, parking, utrzymanie 1 kierowcy) na wskazanej trasie busem sprawnym technicznie, w stanie czystym, z działającą klimatyzacją. Autobus do wyłącznej dyspozycji uczestników wyjazdu (brak możliwości zabrania innych osób na trasie). Osoby prowadzące autokar muszą posiadać wszystkie niezbędne i aktualne uprawnienia.
- Ubezpieczenie: NNW wszystkich uczestników wycieczki;
- Miejsce szkolenia: Szkolenie powinno odbyć się w ośrodku przystosowanym do tego celu. Ośrodek powinien byś położony w odległości nie większej niż 120 km od siedziby zamawiającego, licząc w najkrótszej linii komunikacyjnej. Jeżeli odległość ta będzie większa, wówczas różnicę w kosztach dojazdu pokrywa Wykonawca. Wykonawca powinien zadbać o pełne niezbędne wyposażenie do realizacji tematyki szkolenia. Wykonawca pokryje koszty dojazdu z miejsca szkolenia do zwiedzanego zakładu, jeżeli odległość między nimi będzie większa niż 25 km.
- Zakres szkolenia co najmniej: - terminowanie kabli w gniazdach i panelach montażowych (kable miedziane kategorii 6 U/FTP, wszystkie komponenty toru transmisyjnego muszą być zgodne z dyrektywą ROHS 2002/95/WE); - pokaz sposobów układania traktu światłowodowego, omówienie zasad oraz pokaz spawania światłowodów; - konfiguracja rzeczywistych elementów sieci CISCO - przedstawienie mechanizmu automatycznej konfiguracji portów do obsługi VoIP - ograniczanie pasma dostępnego na port (rate limiting) - organizacja serwerowni w przedsiębiorstwie
- Wykonawca zorganizuje w ramach szkolenia wycieczkę do zakładu produkcyjnego zajmującego się wytwarzaniem okablowania strukturalnego w postaci kabli miedzianych i światłowodów. Część elementów szkolenia może być zrealizowane w laboratoriach producenta kabli.
- Wymagania dotyczące kadry wykładowczej: Wykonawca zadba o kadrę wykładowczą zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu, o których mowa poniżej.
- Wykonawca zapewni nocleg i wyżywienie (20 uczniów i 2 nauczycieli ). Pokoje powinny być nie więcej niż 3 osobowe z odrębną łazienką dla każdego pokoju. Zamawiający dopuszcza sytuację, gdzie łazienka może być dzielona nie więcej niż przez mieszkańców dwóch pokoi.
- Ilość noclegów – 1 nocleg
- Wyżywienie - Wykonawca zapewni co najmniej:
- - dzień I – obiad składający się z co najmniej dwóch dań oraz deseru oraz kolacja
- - dzień II – śniadanie i obiad o standardzie nie gorszym niż w dniu I.
- Czas wolny: Wykonawca zapewni organizację czasu wolnego między obiadem a kolacją w pierwszym dniu szkolenia. Powinny to być zajęcia ruchowe na świeżym powietrzu typu paintball lub tenis. W przypadku złych warunków atmosferycznych (silne opady lub porywisty wiatr) Wykonawca powinien zorganizować grę w bilard, kręgle lub strzelanie na strzelnicy sportowej.
Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
72.00.00.00-5; 80.00.00.00-4Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
- Wymagany termin realizacji: do 15 listopad 2017 r.
- Termin realizacji zamówienia: do 15.11.2017 r.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia
- O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki dotyczące:- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej ;
- zdolności technicznej lub zawodowej t.j. dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób – warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz osób w którym wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Osoby powinny posiadać doświadczenie zawodowe w szkoleniu min 2 lata.
- W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymienionych w Rozdziale 9 niniejszego Zaproszenia.
- Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wg. metody „spełnia/nie spełnia”.
- 8. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według następujących kryteriów:
- Cena - 98 %
- Standard środka transportu– 2%
W kryterium standard środka transportu punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
- - środek transportu wyposażony w nagłośnienie z mikrofonem oraz zestawem multimedialnym - systemem audio-wideo-DVD umożliwiającym w czasie przejazdu odtworzenie materiałów związanych z tematyką wyjazdu – 2 pkt;
- - środek transportu nie wyposażony w nagłośnienie z mikrofonem oraz zestawem multimedialnym - systemem audio-wideo-DVD umożliwiającym w czasie przejazdu odtworzenie materiałów związanych z tematyką wyjazdu – 0 pkt.
Z tytułu kryterium „standard środka transportu” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 2 pkt.
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena i standard środka transportu.
Z tytułu kryterium ,,cena” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 98 pkt.
- Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
- Wypełniony formularz oferta;
- Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym;
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
- Parafowany projekt umowy.
- Wykonawca złoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w którym wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- Sposób oceniania ofert:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według następujących kryteriów:
- Cena - 98 %
Sposób oceny:
Lp = Cn / Cb x 98% x 100
gdzie:
Lp – liczba punktów
Cn- najniższa cena wśród ofert
Cb – cena badanej ofertyZ tytułu kryterium ,,cena” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 98 pkt.
- Standard środka transportu– 2%
W kryterium standard środka transportu punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
- środek transportu wyposażony w nagłośnienie z mikrofonem oraz zestawem multimedialnym - system audio-wideo-DVD umożliwiającym w czasie przejazdu odtworzenie materiałów związanych z tematyką wyjazdu – 2 pkt
- środek transportu nie wyposażony w nagłośnienie z mikrofonem oraz zestawem multimedialnym - system audio-wideo-DVD umożliwiającym w czasie przejazdu odtworzenie materiałów związanych z tematyką wyjazdu – 0 pktZ tytułu kryterium ,,standard środka transportu” Wykonawca może uzyskać maksymalnie
2 pkt.Uwaga: Przyznanie punktów przez Zamawiającego nastąpi w oparciu o informację dot. standardu środka transportu zamieszczoną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę wyliczona będzie wg wzoru:
Ilość punktów = cena + standard środka transportu
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena i standard środka transportu.
- Cena - 98 %
- Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert:
- Ofertę należy złożyć do dnia 05.10.2017 r. do godziny 1100 w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Michalicki Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
w Miejscu Piastowym ul. Ks. Br. Markiewicza 25b, 38-430 Miejsce Piastowe (sekretariat I piętro). Oferty, które wpłyną po terminie wskazanym powyżej, nie będą brane pod uwagę. - Otwarcie ofert jest jawne. Otwarcie ofert odbędzie się 05.10.2017 roku o godz. 11:05. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Oferenci mają możliwość zapoznania się z treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa.
- UWAGA – za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
- Ofertę należy złożyć do dnia 05.10.2017 r. do godziny 1100 w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Michalicki Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
- Forma składania ofert:
- Oferty w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z oznaczeniem ,,Oferta - NIE OTWIERAĆ PRZED 5.10.2017r godz. 11:05” należy składać w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Michalicki Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym ul. Ks. Br. Markiewicza 25b, 38-430 Miejsce Piastowe (sekretariat I piętro). Wykonawca uczestniczący w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do przygotowania i złożenia oferty w następujący sposób: - Ofertę stanowi:
- wypełniony druk „oferta” wraz z oświadczeniem o braku powiązań;
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
- zaparafowany projekt umowy;
- wszystkie dokumenty wymienione w rozdziale 9 Zaproszenia;
- pełnomocnictwo (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie) osoby ustanowionej przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Oferta winna być pisana pismem maszynowym lub nieścieralnym atramentem, w sposób czytelny. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
- Zaleca się, aby:
- ewentualne poprawki i skreślenia lub zmiany w tekście oferty (i w załącznikach do oferty) były parafowane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub posiadającą Pełnomocnictwo,
- każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była parafowana i oznaczona kolejnymi numerami,
- kartki oferty były spięte (z zastrzeżeniem, że część stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa może stanowić odrębną część oferty).
- Oferty w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z oznaczeniem ,,Oferta - NIE OTWIERAĆ PRZED 5.10.2017r godz. 11:05” należy składać w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Michalicki Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym ul. Ks. Br. Markiewicza 25b, 38-430 Miejsce Piastowe (sekretariat I piętro). Wykonawca uczestniczący w postępowaniu
- Informacja na temat zakresu wykluczenia
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. - Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą e-mail: sekretariat@mzsp.pl, przy czym zawsze dopuszczalna jest forma pisemna.
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują korespondencję za pomocą poczty elektronicznej
– każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Osoba do kontaktów: Monika Subik tel.: (013) 43 530 70 - Informacje dotyczące zawarcia umowy:
Umowa zostanie zawarta z wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejsze warunki realizacji zamówienia.
Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia. - Jednocześnie informuję, że zamówienie realizowane zgodnie z zasadą konkurencyjności przewidzianą w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 -2020.
- Zaproszenie do składania ofert zostało wywieszone na tablicy ogłoszeń MZSP w Miejscu Piastowym oraz na stronie internetowej www.mzsp.pl
Zgromadzenie Świętego Michała Archanioła - Michalicki Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Miejscu Piastowym, ul. Ks. Markiewicza 25B,
38-430 Miejsce Piastowe
Tel/fax: 13 43 530 70,
www.mzsp.pl,
e-mail: sekretariat@mzsp.pl